2014 m. kovo 30 d., sekmadienis

OMGKlausimai



1.   Ar skiepai yra nepavojingi sveikatai?
Nėra nepavojingų medžiagų sveikatai.
2.   Kodėl daugelyje šalių neskiepija kūdikių nuo Hepatito B? Kadangi skiepo nuo hepatito B tyrimai buvo atliekami tik su 5-10 metų vaikais, tai kodėl Lietuvoje skiepija naujagimius?
Hepatitas B yra krauju plintanti liga, kuri perduodama ne tik lytiniu būdu, bet ir, tarkim, vaikui susižeidus ir žaizdai gavus kontaktą su kontaminuotu krauju. Sakyti, kad Hep B yra tik lytiniu keliu plintanti liga, yra tas pats, kas sakyti, kad ŽIV plinta TIK lytiniu keliu. Tai yra vienas iš kelių, bet tikrai ne vienintelis .
3.   Kodėl prieš 25 metus buvo 8 skiepai (8 dozės), o dabar yra 40 dozių?
http://www.medcentras.lt/lt/paslaugos/kitos-paslaugos/skiepai/skiepai-vaikams/ suskaičiavau 25, neskaitant to, kad įtraukiau ir tas, kurių nereikia jeigu esi skiepytas anksčiau (paskaitysit link‘ą, suprasit). 

 
4.   Kokie gali būti šalutiniai skiepų poveikiai?
Klauskit seselės/gydytojo ir pasakys, kokį šalutinį poveikį gali sukelti vakcina. Bendras visiems – vietinė reakcija, bei galima alerginė reakcija.
5.   Kodėl prieš skiepą neatliekate kraujo tyrimų, kad sužinotumėte ar žmogus turi tos ligos antikūnus ar ne?
Nes ligos, nuo kurių skiepija, tame amžiuje yra arba letalios, arba su rimtomis galimomis komplikacijomis. Kitaip tariant – susirgai = padėjai šaukštą, arba likai su komplikacijomis visam gyvenimui. O jeigu ir turi antikūnų, nieko blogo nuo to neatsitiks
6.   Ar žinote, kokios medžiagos įeina į skiepų sudėtį?
Taip, ši informacija yra vieša ir visiems laisvai prieinama.
7.   Jeigu jus nežinote kokios medžiagos įeina į skiepų sudėtį, tuomet kaip jūs galite nežinodamas siūlyti skiepytis?
       I.            Atsidarai naštyklę
    II.            Nueini į http://www.google.lt
 III.            Parašai vaksinos pavadinimą
 IV.            ???
    V.            Pelnas
8.   Ar žinote, kad į kai kurių skiepų sudėtį įeina toksinės ir kancerogeninės medžiagos, gyvūnų bei žmonių DNR?
Ar žinote, kad į vakcinas įeinančių medžiagų kiekis nėra pakankamai dideslis, kad pasireikštų kancetogeninis poveikis?
9.   Kadangi vienintelis tyrimas dėl gyvsydabrio esančio skiepuose, buvo atliktas 1929 m. farmacijos kompanijos Eli Lilly su 27 žmonėmis, kurie visi vėliau mirė nuo meningito, ar nebūtų tikslinga atlikti naujus tyrimus arba apskritai pašalinti gyvsydabrį iš skiepų?
Following a review of mercury-containing food and drugs mandated in 1999, the Centers for Disease Control (CDC) and the American Academy of Pediatrics asked vaccine manufacturers to remove thiomersal from vaccines as a purely precautionary measure, and it was rapidly phased out of most U.S. and European vaccines.
["Thimerosal in vaccines: frequently asked questions (FAQs)". Center for Biologics Evaluation and Research, U.S. Food and Drug Administration. 2007-06-07. Retrieved 2008-07-22.]
„...all vaccines manufactured for the U.S. market and routinely recommended for children ≤ 6 years of age have contained no thimerosal or only trace amounts (≤ 1 microgram of mercury per dose remaining from the manufacturing process), with the exception of inactivated influenza vaccine.
10.            Kodėl ligšiol dar nebuvo nei karto atlikti tyrimai tarp skiepytų ir neskiepytų asmenų? ? Ir ar buvo atliekami tyrimai dėl vėžį sukelenčių medžiagų esančių skiepuose?
Tyrimai atlikti buvo – jeigu tokie tyrimai nebūtų buvę atlikti, tai jokia vakcina/vaistas nebūtų praėjęs laboratorinių ir, vėliau, klinikinių tyrimų. Jeigu įdomu, kas tai per velniai, pasidomėkite apie klinikinęs vaistų studijas – tai atsakys nemažai klausimų.
11.            Ar žinote, kad jau daugybę kartų teismai ( Federal court of claims ruled by Special masters) Amerikoje (daugiau kaip 5 milijardus JAV dolerių) yra priteisę atlyginti materialinę žalą žmonėms nukentėjusiems dėl skiepų sukeltų šalutinių poveikių?
Jeigu darote teiginį – duokitę ir pavizdį, bei šaltinį, kuris nebūtų blog‘as, vieno asmens nuomonės svetainė ir pns.
12.            Kiek laiko buvo atliekami šio skiepo klinikiniai tyrimai, prieš įvedant jį į rinką? Ir ar buvo atliekami tyrimai kaip skirtingi skiepai su skirtingais antigenais sąveikauja tarpusavyje?
Visi klinikiniai tyrimai apie vaistus yra prieinami visuomenei. Tereikia mokėti naudotis Google ir scholar.google.com ir rasite visus atsakymus.
13.  Jeigu mano vaiką sužalos skiepo šalutinis poveikis, kas tuomet privalės atsakyti?
Jeigu sugebėsite įrodyti, kad tai yra vakcinos kaltė - farmacijos imonė. Jeigu ne, ko gero tai ne vakcinos kaltė.
14.            Jeigu jūs esate įsitikinę skiepo saugumu, tai kodėl atsakomybę dėl skiepo šalutinio poveikio perleidžiate tėvams?
Nes vakcinacija yra neprivaloma. Norite vakcinuojate, norite – ne.
15.            Jeigu farmacijos įmonėse pelningiausia atšaka yra skiepai, ir farmacijos įmonės yra pelno siekiančios organizacijos, kurios finansuoja atliekamus skiepų tyrimus, ar tuomet iš tiesų jie yra suinteresuoti padėti žmonėms? (NEBŪTINAS KLAUSIMAS)
Šaka pelninga, bet tyrimai ir kūrimas taip pat nėra nemokamas. Nereikia galvoti, kad vakcinos atsiranda „pagavus“ bakteriją, ją „apdaužius“, „prigirdžius“ ir pateikus imuninei sistemai. Kiekvienas mikroorganizmas turi savus niuansus, į kuriuos reikia atsižvelgti, norint imunizuoti organizmą.
Jeigu farmacijos įmonės nebus suinteresuotos padėti žmonėms, kaip ir bet kurioje kitoje rinkos šakoje, pardavimai kris, kas reikš didesnius nuostolius stengiant parduoti kitus produktus dėl prasto vardo.

2 komentarai:

  1. Tikrai kad OMG Potato. Rasliava avims. Total waste of time.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki žmonės
    Mano vardas yra Baileys Kline
    Noriu pasidalinti šiuo liudijimu su jumis
    Man buvo išbandytas ŽIV teigiamas su CD4 skaičius 90 ir atsižvelgdamas atskirtas mano ex ir nebuvo santykius 4 metus
    Aš padariau iki mano protas lieka vienas ir sutelkti dėmesį į savo karjerą ir ateities augimo tada ŽIV ateina palei 4years žemyn linija tai buvo šokas ir smūgis ir buvo įdėti Meds nedelsiant
    Aš sužinojau, kad mes galime gyventi dėl Kodėl, kaip ir kada jis jau čia su mumis, kad aš jį priėmė kaip mano kryžius
    Vienas ištikimas dieną aš atėjau visoje parodymus parašė vienas Cynthia Adams, kaip Dr Muli Jonathan išgydyti ŽIV armija per mėnesį, atsižvelgiant jo tradicinės Afrikos žolinis vaistas
    Aš neturėjo pasirinkimo aš kreipėsi į jį
    Po administruoti savo žolinis vaistas 14 dienų aš nusprendžiau patikrinti mano CD4 skaičius žinoti, jei vaistas yra darbo
    Atradau, kad mano CD4 buvo 810
    Aš ir toliau su narkotikais dar 7 dienas, todėl 21 dienų
    Esu laiminga moteris, nes šiandien galiu drąsiai pasakyti, aš esu ŽIV neigiamas
    Visi Ačiū Dr Muli Jonathan. Vis dar yra puiki ateitis į priekį visiems, kurie yra užsikrėtę. Prašome nemiršta tyloje
    Aš liudija šiandien, nes aš pažadėjo jam, kad aš jį paskelbti pasauliui, jei jis sugeba išgydyti mane nuo ŽIV.
    Kontaktai Dr Muli Jonathan dabar šiame e-mail: mulijonathanherbal@gmail.com
    Skambinkite/"WhatsApp": + 2349038544302
    Tinklalapis: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    AtsakytiPanaikinti